Izjava o zahtevah glede dostopnosti za proizvode in storitve
Velja od: 28. junija 2025
Zadnja posodobitev: 09. september 2025
1. Uvod in splošne informacije o ponudniku
Ta izjava o dostopnosti velja za naslednja spletna mesta in z njimi povezane mobilne aplikacije za brskalnik (spletne aplikacije) podjetja Viessmann d.o.o., prek katerih se potrošnikom v elektronskem poslovanju zagotavljajo naslednje storitve: (v nadaljnjem besedilu: digitalna storitev):
- strani z informacijami o proizvodih Viessmann na naslovu URL: www.viessmann.si; zagotavljajo informacije o proizvodih in storitvah Viessmann
- Viessmannove ponudbene strani na URL: https://ponudba.viessmann.si/toplotnacrpalka.html in https://ponudba.viessmann.si; so spletne strani, povezane z akcijami, in ponujajo možnost, da z obrazcem zahtevate ponudbo od Viessmannovega strokovnega partnerja ter da podate soglasje za prejemanje brošur in drugega marketinškega gradiva.
Ponudnik:
Viessmann d.o.o.
Cesta XIV. divizije 116a
2000 Maribor, Slovenija
Telefon: 02 480 55 50
E-Mail: info@viessmann.si
Dodatne informacije za potrošnike so na voljo v ponudbi storitev na zgoraj navedenem naslovu URL in na primer v Splošnih prodajnih pogojih.
2. Splošni opis storitve
Digitalna storitev, navedena v poglavju 1, vam omogoča:
- zahtevati ponudbo z uporabo obrazca. To bo za vas pripravil eden od naših partnerjev inštalaterjev Viessmann, ki lahko zagotovi ustrezne storitve za vaše potrebe. Med tem postopkom boste morali odgovoriti na različna vprašanja glede na vrsto povpraševanja, na primer o obstoječem ogrevalnem sistemu in načrtovanem projektu. Nato boste od nas prejeli e-poštna sporočila s potrditvijo vaših podatkov in informacijami o naslednjih korakih v postopku.
- s pomočjo konfiguratorja proizvodov določite predlog za izdelek ali sistem Viessmann v večstopenjskem postopku z vprašanji, ki temeljijo na obrazcu, ter z obrazcem zahtevajte kratko svetovanje in napotitev k partnerju za montažo. V obrazcu prosimo za vaš naslov, da vas lahko napotimo na partnerja za svetovanje in montažo Viessmann na vašem območju.
3. Pravna podlaga / zakonske zahteve
Ta izjava temelji na "Direktivi (EU) 2019/882 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. aprila 2019 o zahtevah glede dostopnosti proizvodov in storitev" (v nadaljevanju "Evropski zakon o dostopnosti" ali "EAA") ter ustreznih nacionalnih izvedbenih zakonih (skupaj imenovani "Zakoni o dostopnosti").
Pravne zahteve izhajajo iz zakonov o dostopnosti, zlasti iz členov 4 in 13 EAA ter njegovih prilog I in V, pa tudi iz ustreznih nacionalnih izvedbenih zakonov. V skladu s tem standardom morajo biti storitve za invalide odkrite, dostopne in uporabne na običajen način, brez posebnih težav in načeloma brez zunanje pomoči. To pomeni, da je potrebno:
- Zagotavljanje informacij o delovanju storitve in kadar se pri zagotavljanju storitve uporabljajo proizvodi - zagotavljanje informacij o njihovi povezavi s temi proizvodi ter o njihovih značilnostih, dostopnosti in interoperabilnosti s podpornimi napravami in pripomočki mora izpolnjevati naslednje zahteve:
- informacije so zagotovljene preko več kot enega čutnega kanala in so predstavljene na razumljiv in zaznaven način,
- informacijska vsebina je zagotovljena v besedilnih formatih, ki jih je mogoče uporabiti za ustvarjanje alternativnih pomožnih formatov, ki jih lahko uporabniki predstavijo na različne načine in prek več kot enega senzoričnega kanala,
- informacije so predstavljene v pisavah ustrezne velikosti in primerne oblike, ob upoštevanju predvidljivih pogojev uporabe in z uporabo zadostnega kontrasta ter z nastavljivimi razmiki med črkami, vrsticami in odstavki,
- če so vključeni elementi z netekstovno vsebino, je na voljo alternativni prikaz vsebine, in
- elektronske informacije, potrebne pri zagotavljanju storitve, bodo zagotovljene na dosleden in ustrezen način, tako da bodo zaznavne, uporabne, razumljive in zanesljive.
- Spletna mesta, vključno s povezanimi spletnimi aplikacijami, in storitve na mobilnih napravah, vključno z mobilnimi aplikacijami, morajo biti dostopne na dosleden in ustrezen način, tako da so zaznavne, uporabne, razumljive in zanesljive;
- Če so na voljo, morajo podporne službe (službe za pomoč uporabnikom, klicni centri, tehnična podpora, relejne službe in službe za usposabljanje) zagotavljati informacije o dostopnosti storitve in njeni združljivosti s podpornimi tehnologijami v dostopnih načinih komunikacije;
- Informacije o dostopnosti izdelkov in storitev, ki se prodajajo, je treba zagotoviti, kadar te informacije zagotovi odgovorni gospodarski subjekt;
- Dostopnost funkcionalnosti za identifikacijo, varnost in plačilo je treba zagotoviti, kadar se zagotavljajo kot del storitve in ne kot izdelek, tako da so zaznavne, uporabne, razumljive in zanesljive;
- Zagotoviti je treba metode identifikacije, elektronske podpise in plačilne storitve, ki so zaznavne, uporabne, razumljive in zanesljive.
4. Stanje skladnosti s pravnimi zahtevami
Tehnične zahteve, da je ponudba dostopna v smislu evropskega sporazuma o dostopnosti, temeljijo na specifikacijah Smernic za dostopnost spletnih vsebin (WCAG), različica 2.2. Svojo digitalno ponudbo smo zasnovali na naslednji način, da bi zagotovili njeno dostopnost vsem:
Tako je mogoče do vsebine naše digitalne ponudbe dostopati z različnimi načini delovanja, kar zagotavlja, da lahko do naših izdelkov in storitev dostopajo in jih uporabljajo tudi uporabniki s fizičnimi, senzoričnimi ali kognitivnimi ovirami. Načini delovanja, ki smo jih uvedli, vključujejo:
- Več senzoričnih kanalov: Za vizualne vsebine zagotavljamo besedilne alternative.
- Več možnosti interakcije: Naše spletno mesto lahko uporabljate tudi brez finih motoričnih spretnosti.
- Zaščita pred dražljaji/uporaba kontrastov: Naše spletno mesto ne uporablja zapletenih interakcijskih učinkov.
- Enostavna predstavitev naše vsebine: Če je mogoče, za opis naših izdelkov in storitev uporabljamo razumljiva besedila. Tehnični izrazi so na ustreznih mestih razloženi na praktičen in razumljiv način, tako da lahko tudi uporabniki brez posebnega predhodnega znanja razumejo predstavljene kontekste.
Na teh spletnih straneh ne uporabljamo funkcij za identifikacijo, avtentikacijo, varnost ali plačila.
Nenehno si prizadevamo za prepoznavanje in odpravljanje morebitnih ovir.
5. Povratne informacije in stik
Če opazite ovire pri naših digitalnih storitvah ali potrebujete podporo, se obrnite na nas na naslov:
Viessmann d.o.o.
Cesta XIV. divizije 116a
2000 Maribor
E-naslov: info@viessmann.si
6. Organ za nadzor trga
Poizvedbe lahko pošljete odgovornemu organu oz. instituciji, z naslednjimi kontaktnimi podatki:
Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti
Štukljeva cesta 44
1000 Ljubljana
Telefon: 01 369 77 00
E-mail: gp.mddsz@gov.si