Gelebte Markenwerte

1966 wurden die Viessmann Unternehmensgrundsätze erstmals formuliert. Sie waren und sind wichtige Leitlinien für unseren Erfolg. Um die Unternehmenskultur auf die disruptiven Umfeldveränderungen auszurichten, die mit der Digitalisierung einhergehen, wurde der Wertekodex in 2016 neu ausgerichtet. Erklärtes Ziel ist es, Kreativität und Eigenverantwortung im Unternehmen zu stärken und damit die Innovationskraft sowie die schnelle Umsetzung guter Ideen zu fördern.

Die Werte sind Richtschnur für unser tägliches Handeln.


Vrednote podjetja

Že leta 1966 smo v obliki naših načel podjetja določili vrednote, ki so po skrbni prilagoditvi še danes smernice za našo samopodobo. V celoti odražajo karakteristični profil naše osebnostne znamke. Podrobneje pa opisujejo naš duh, vzdušje in načine obnašanja, ki sestavljajo našo kulturo, pa tudi specifične zahteve, ki iz tega izhajajo.

Gemeinsam

Skupaj

Naš odnos do kupcev je partnerski in pošten, s ciljem do skupnega uspeha. Našim sodelavcem nudimo dobre razvojne možnosti.

Verantwortlich

Odgovorno

Zavezani smo k naši gospodarski, okoljski in družbeni odgovornosti. Naš cilj je varovanje podnebja in ohranjanje naravnega okolja.

Innovativ

Inovativno

Smo tehnološki pionirji v naši branži in še naprej bomo oblikovali tehnični napredek v prihodnosti.