Pogosta vprašanja o aplikaciji ViCare

Prenesite aplikacijo ViCare
© 35mmf2 / Shutterstock.com

Kako deluje aplikacija ViCare? Kaj lahko z njo počnem in kakšne funkcije ima? Kako pravilno namestim aplikacijo? Odgovore najdete spodaj, skupaj s koristnimi informacijami o najpogostejših vprašanjih o aplikaciji ViCare.

Združljivost

Celoten seznam ogrevalnih sistemov je razdeljen v dve kategoriji glede na to, ali ima sistem vgrajen modul WiFi ali ne. Novejše Viessmannove naprave z vgrajenim modulom WLAN (tako imenovani sistemi "One Base") se lahko neposredno povežejo z Viessmannovim oblakom in se upravljajo prek aplikacije ViCare. Starejše naprave potrebujejo internetni prehod Viessmann Vitoconnect. Če niste prepričani o pravilni rešitvi, se obrnite na svojega ogrevalnega tehnika.

V nadaljevanju je seznam ogrevalnih sistemov starejše generacije, ki delujejo z napravami ViCare v kombinaciji z Viessmann Vitoconnect OPTO2:

Vitocal

  • Vitocal 200-S, tip: WO1A, WO1B, WO1C
  • Vitocal 222, tip: WO1A, WO1B
  • Vitocal 222-G, tip: WO1C
  • Vitocal 222-S, tip: WO1C
  • Vitocal 242-G, tip: WO1A, WO1B, WO1C
  • Vitocal 242-S, tip: WO1C
  • Vitocal 333, tip: WO1A, WO1B
  • Vitocal 333-G, tip: WO1C
  • Vitocal 343-G, tip: WO1A, WO1B, WO1C
  • Vitocal 3xx-A, tip: WO1A, WO1B
  • Vitocal xxx-A, tip: WO1C
  • Vitocal xxx-G, tip: WO1C

Vitocrossal

  • Vitocrossal 300, tip: HO1A, KW6B
  • Vitocrossal 300, model: CU3A, tip: KW6B

Vitodens

  • Vitodens 200, tip: HO1B, HO2B, HO2C
  • Vitodens 200-W, tip: HO1, HO1A, HO1B
  • Vitodens 222-F, tip: HO1A, HO1B
  • Vitodens 242-F, tip: HO1A, HO1B
  • Vitodens 2xx-F, model: B2HA, B2KA, B2LA, B2TA, B2SA, tip: HO1B, MODEL B2B, TIP B2B, B2B, TIP B2B, TIP B2B, TIP B2B
  • Vitodens 2xx-W, model: B2HA, B2KA, B2LA, B2TA, B2SA, tip: HO1B
  • Vitodens 300-W, tip: VODE, KI SO VGRAJENE V SISTEM, TIP: HO1, HO1A, HO1B, HO1C, HO2B, HO2C
  • Vitodens 333-F, tip: HO1, HO1A, HO1B, HO1C, HO2B, HO2C
  • Vitodens 343-F, tip: HO1A, HO1B, HO1C, HO2B, HO2C

Vitola

  • Vitola 100, tip: KW1, KW2
  • Vitola 200, tip: KO1B

Vitoladens

  • Vitoladens 300-C, tip: HO1A, HO1B, KW6B
  • Vitoladens 300-T, tip: KO1B
  • Vitoladens 300-W, tip: HO1, HO1B
  • Vitoladens 333-F, tip: HO1A, HO1B

Vitoligno

  • Vitoligno 200-S Ecotronic v2.03+
  • Vitoligno 250-F Ecotronic v2.00+
  • Vitoligno 250-S Ecotronic v2.00+
  • Vitoligno 300-C Ecotronic v2.12+
  • Vitoligno 300-H Ecotronic
  • Vitoligno 300-S Ecotronic v2.04+
  • Vitoligno 300-P, tip: F01

Vitorondens

  • Vitorondens 200-T, tip: KO2B
  • Vitorondens 222-F, tip: KO2B

Drugi

  • Vitocaldens 222-F, tip: WO1C
  • Vitogas 200-F, tip: KO1B, KO2B
  • Vitopend 200-W, tip: HO1, HO1A, HO1B
  • Vitoplus 300, tip: HO1
  • Vitosolar 300-F, tip: HO1C
  • Vitosorp 200-F

Namestitev in registracija

Za povezavo ogrevalnega sistema Viessmann z aplikacijo ViCare sledite spodnjim korakom:

  1. Prenesite aplikacijo ViCare (iOS ali Android).
  2. Sledite navodilom v aplikaciji ViCare.

Za registracijo ustvarite uporabniški račun v aplikaciji pod točko "Ustvari nov račun". Za vzpostavitev uporabniškega računa boste morali posredovati naslednje podatke:

  • Ime in priimek
  • Naslov
  • Telefon

Navesti morate tudi lokacijo vašega ogrevalnega sistema, če se ta razlikuje od vašega naslova. Ti podatki pomagajo izvajalcu, da po opravljenem servisnem čiščenju najde vaš točen naslov. Na koncu morate sprejeti politiko zasebnosti in pogoje uporabe ter tako zaključiti postopek. Zdaj ste konfigurirali aplikacijo ViCare.

Aplikacijo ViCare lahko prenesete iz trgovine App Store ali Google Play Store. Upoštevajte minimalne zahteve za svoj operacijski sistem.

ViCare je nativna aplikacija, tj. razvita za mobilni operacijski sistem. Različica za osebne računalnike trenutno ni na voljo.

Modul Vitoconnect je mogoče preprosto registrirati s funkcijo plug & play. Vse, kar morate storiti, je, da s pametnim telefonom skenirate priloženo kodo QR. Pri tem se prepričajte, da sta modul Vitoconnect in regulacijska enota Vitotronic ogrevalnega sistema s priloženim kablom priključena na elektriko in internet. Skeniranje kode poveže napravo Vitoconnect z vašim računom v aplikaciji ViCare. V ta namen morate prenesti aplikacijo in v njej ustvariti uporabniški račun.

Preprosto prenesite aplikacijo ViCare v novo napravo. Nato se prijavite s svojim e-poštnim naslovom in geslom. Ni vam treba ustvariti novega računa ali ponovno konfigurirati aplikacije. Ko se prijavite, lahko še naprej uporabljate storitve aplikacije ViCare.

Zaradi varnosti je naprava Vitoconnect trajno povezana z nadzorno enoto ustreznega ogrevalnega sistema. Pred nakupom novega ogrevalnega sistema Viessmann je treba napravo Vitoconnect ponastaviti. To storite tako, da pošljete elektronsko sporočilo na naslednji naslov: td@viessmann.com. To je treba storiti z naslova, na katerem ste registrirali svoj Vitoconnect. Nato namestite napravo Vitoconnect in jo povežite z novim ogrevalnim sistemom.

Koda QR je pritrjena tudi na ohišje Vitoconnect, neposredno na ploščici. Odklopite napajalni kabel in kabel USB iz naprave Vitoconnect ter snemite pokrov ohišja. Najbolje je, da ohišje potegnete proti sebi na dnu in ga nato dvignete. Za podrobne informacije glejte korak 1 v datoteki PDF "Uvedba v obratovanje".

Operacijski sistem, tj. aplikacija ViCare, sporoča, kdaj in katere posodobitve so na voljo. To obvestilo morate potrditi, nato pa prenesti in namestiti posodobitve. Z ustrezno nastavitvijo v pametnem telefonu lahko posodobitve prenesete samodejno.

Vse razpoložljive razširitve bodo nameščene s posodobitvami aplikacije. Zato morate aplikacijo vedno posodabljati. Po vsaki posodobitvi boste v obvestilu izvedeli, kaj je novega in kaj se je spremenilo.

Prenesite aplikacijo ViCare

S storitvijo ViCare poskrbite, da bo vaše ogrevanje pametno. Uživajte v popolni toploti in varnosti, saj veste, kaj se dogaja.

Iz kleti v vaš bivalni prostor - ViCare za individualno upravljanje prostorov

V videoposnetku si oglejte, kako aplikacija ViCare omogoča popoln nadzor nad temperaturo v vsakem prostoru, ne glede na to, ali ste doma ali na poti.

Povezljivost

Povezava vašega ogrevalnega sistema Viessmann z internetom, upravljanje z aplikacijo ViCare in pregledovanje podatkov o porabi prinašajo številne prednosti.

  • Comfort
  • Posodobitve
  • Varnost
  • Garancija

Poleg tega imate po priključitvi svojega ogrevalnega sistema tudi možnost podaljšanja garancije z dveh na pet let. Da bi podaljšanje garancije ostalo veljavno, mora vaš ogrevalni sistem ostati vklopljen in priključen ves čas trajanja garancije.

V nadaljevanju si preberite več informacij o povezljivosti vašega doma in vašega sistema Viessmann.

  1. Prenesite aplikacijo ViCare za napravo iOS ali Android.
  2. Nastavite račun ViCare.
  3. Skenirajte kodo QR svoje ogrevalne naprave.

Nasvet: Prepričajte se, da ste za prijavo v aplikacijo ViCare vnesli pravilen e-poštni naslov, in vsaj vsakih šest mesecev posodobite geslo.

  • Usmerjevalnik WiFi mora biti zaščiten z dovolj varnim geslom WPA2, ki mora biti najmanj 8 in največ. 63 znakov dolgo.
  • Prepričajte se, da ima usmerjevalnik WiFi vedno najnovejšo posodobitev vdelane programske opreme.
  • Povezava med generatorjem toplote in usmerjevalnikom WiFi ne sme biti nešifrirana.
  • Uporabite internetno povezavo z visoko razpoložljivostjo, po možnosti s pavšalno tarifo (brez časovnih omejitev ali omejitev količine podatkov).
  • Frekvenca signala WiFi mora biti 2,4 GHz za najboljšo povezavo.
  • Vklopljen mora biti DHCP (dinamično naslavljanje IP).

V omrežju IP (LAN) je treba nastaviti parametre usmerjanja in varnosti.

  • Za neposredne odhodne povezave omogočite naslednja vrata:
    • Pristanišče 80
    • vrata 123
    • vrata 443
    • vrata 8883

Opomba: Če tega postopka ne poznate, se lahko posvetujete s strokovnjakom za IT, ki vam lahko pomaga pri nastavitvi.

  • Prepričajte se, da imate pri ponudniku internetnih storitev stabilno internetno povezavo.
  • Če ste pred kratkim zamenjali ponudnika in/ali usmerjevalnik, ponastavite povezavo.
  • Preverite moč signala v aplikaciji ViCare (Nastavitve -> Naprave -> Komunikacijski modul).
  • Če imate ogrevalno napravo Viessmann starejše generacije z zunanjim komunikacijskim modulom Vitoconnect, jo poskusite postaviti na mesto z močnejšim signalom. Če morate naprave ponovno seznaniti, se pomaknite navzdol na poglavje "Seznanjanje Vitoconnect".
  • Na področju "Obvestila" v programu ViCare lahko preverite, ali podjetje Viessmann trenutno izvaja vzdrževalna dela ali ali se sistem po začasnem izpadu ponovno vzpostavlja.
  • Če ti nasveti ne pomagajo ali je jakost signala zelo nizka, ponovno zaženite komunikacijski modul. Ponovni zagon lahko izvedete prek možnosti Nastavitve > Naprave > Komunikacijski modul.
  • Če je usmerjevalnik oddaljen od vašega ogrevalnega sistema, lahko v svoj dom namestite ojačevalnik signala WiFi.
  • Če imate nadzor v posameznih prostorih, lahko z namestitvijo ojačevalnika ViCare izboljšate komunikacijo med napravami.

Če želite aplikacijo znova povezati z napravo Vitoconnect, sledite naslednjim korakom:

  1. Najprej za nekaj sekund pritisnite gumb za ponastavitev na napravi Vitoconnect.
  2. Posodobite nastavitve WiFi v aplikaciji ViCare: Nastavitve > Naprave > Komunikacijski modul > Nastavitve omrežja
  3. Aplikacija zahteva serijsko številko. Najlažje jo vnesete tako, da poskenirate kodo QR, priloženo napravi Vitoconnect.
  4. Aplikacija je zdaj pripravljena za uporabo.

Če ti koraki ne odpravijo težav s povezavo, preberite nadaljnje članke v naših Pogosto zastavljenih vprašanjih ali se za nadaljnjo podporo obrnite na Viessmann Community.

Delovanje in funkcija

Vse informacije o funkcijah in uporabi aplikacije ViCare najdete na strani aplikacije ViCare ali pri lokalnem Viessmannovem trgovskem partnerju.

Poleg temperatur ogrevalnega kroga si lahko ogledate tudi temperaturo tople vode in zunanjo temperaturo. Vse razpoložljive informacije so predstavljene v preglednem prikazu ploščic. Navedeni so tudi načini ogrevanja.

Časovni program je prikazan kot koledar z uro, ko ste doma, pa je prikazan simbol hiše.

Za več informacij obiščite stran aplikacije Viessmann ViCare.

V aplikaciji ViCare lahko nastavite način Comfort in Party. Tako lahko udobno uravnovesite zahteve in zmogljivost. Te možnosti lahko nastavite z napravami Android in iOS.

Varčni način lahko nastavite le, če vaša krmilna enota ogrevalnega sistema podpira to funkcijo. V nasprotnem primeru teh nastavitev ne morete opraviti prek aplikacije.

Sporočila o napakah in napake

Če se aplikacija ViCare ne poveže z ogrevalnim sistemom, preverite, ali je vzpostavljena internetna povezava.

Popolnoma zaprite aplikacijo. Če imate izdelek Apple, dvakrat pritisnite gumb Domov in povlecite aplikacijo navzgor, da jo zaprete. Nato znova zaženite aplikacijo. Aplikacija ViCare bi morala zdaj spet delovati. Za varnost preverite tudi, ali so v trgovini App Store ali Play Store na voljo posodobitve programa ViCare. Prepričajte se tudi, da vaš operacijski sistem izpolnjuje minimalne zahteve. To zlasti pomeni iOS 10.3 ali Android 4.4 navzgor.

If the faults recur in the app itself, contact vicare-service@viessmann.com. If the faults occur in the heating system, contact a Viessmann trade partner or your trusted heating contractor.

Aplikacija ViCare prikazuje zunanjo temperaturo samo, če ima regulator ogrevanja to funkcijo. To pomeni, da je zunanja temperatura na voljo le, če je ogrevalni sistem kompenziran glede na vremenske razmere in opremljen s senzorjem zunanje temperature.

Aplikacija ViCare trenutno ne podpira prikazovanja temperature pretoka.

Če želite poiskati temperaturo vode v bojlerju, pojdite v točko menija "Nastavitve", se pomaknite navzdol do "Naprave" in tapnite "Bojler". Temperatura kotlovske vode je prikazana za vse ogrevalne sisteme na olje in plin.

Na začetnem zaslonu aplikacije ViCare je na voljo funkcija "Pozabljeno geslo". Vnesite e-poštni naslov, s katerim ste se registrirali. Nato boste prejeli e-poštno sporočilo, s katerim boste lahko dodelili novo geslo.

Preverite položaj usmerjevalnika in preverite vse priključne kable.

Če je oboje v redu, namestite ponavljalnik WiFi, ki bo okrepil signal WiFi. To bi moralo zagotoviti stabilno povezavo med pametnim telefonom in ogrevalnim sistemom.

Dejanska temperatura se prikaže le, če aplikacija prejme te podatke od ogrevalnega sistema. Za to mora biti krmilna enota ogrevanja opremljena z zahtevano funkcijo. Če niste namestili sobnega termometra, na primer daljinskega upravljalnika, zanj ni podatkov in aplikacija prikaže "--".

Zasebnost

Smo družinsko podjetje z več kot 100-letno zgodovino in najvišjimi standardi kakovosti. Menimo, da smo zanesljiv partner v življenju naših strank. Pregledno ravnanje z vašimi podatki je osrednji del te zanesljivosti.

  • Varnost: Stalno pregledujemo svoje sisteme, da bi našim uporabnikom zagotovili najvišjo raven varnosti podatkov. Delujemo v skladu z uredbo GDPR, naši sistemi za sporočanje podatkov pa imajo certifikat VDE.

  • Strežniki: Naši strežniki se nahajajo v EU. Vaši podatki bodo obravnavani zaupno in bodo dostopni le vam in po potrebi vašemu trgovskemu partnerju, če ste pri njem oddali naročilo spletne storitve.

  • Kakovost: Visoki Viessmannovi standardi veljajo tudi za naše digitalne izdelke. Poleg tega se dosledno držimo najboljših industrijskih praks.

Kje lahko najdem Viessmannovo pravno obvestilo?

Naše pravno obvestilo si lahko kadar koli ogledate tukaj:

Niste našli odgovora na svoje vprašanje?