Aktivnosti skupine Viessmann pri športnem sponzorstvu
Že od leta 1993 uspešno sponzoriramo zimske športe.
Tako kot oglasi v časopisih ali reklame na televiziji je cilj športnega sponzorstva konec koncev prodaja naših proizvodov. To pomeni, da vlagamo v tržne ukrepe, ki zvišuje prepoznavnost naše znamke in vplivajo na njeno pozitivno podobo. Ta poleg številnih drugih dejavnikov pripomore k temu, da se podjetje lahko pohvali z visokimi prihodki.
Ti so predpogoj za na primer:
- vlaganje v inovacije in posledično v prihodnost ter zagotavljanje zanesljivih delovnih mest
- zmožnost uporabe modernih tehnik izdelave, ki tudi lastniku naprave zagotavljajo visoko kakovost proizvodov
- uporaba certificiranega upravljanja kakovosti in modernih načinov preverjanj
Tudi obrtnikom, kot je npr. monter centralne kurjave, je pozitivna podoba ter večja prepoznavnost znamke, katere proizvode prodaja, v veliko korist.
Nenazadnje pa se seveda veselimo tudi zadovoljnih zaposlenih, ki se zaradi uspešnega vpletenosti v zimske športe še lažje poistovetijo z našim podjetjem in dnevno dajo od sebe najboljše za to, da bi ustvarili kakovosten proizvod.
Naše podpiranje zimskih športov tako prispeva k visoki kakovosti proizvodov Viessmann. Poleg tega je kakovost ena glavnih vrednosti naše znamke in tako ključen del filozofije našega podjetja.