Lastnosti proizvoda se ne udejanjijo
Odločili ste se za proizvod znamke Viessmann, vendar kljub našim obljubam o najvišji kakovosti z njim niste zadovoljni.
Uporaba najbolj modernih preverjanj in certificirano upravljanje kakovosti sta temelja filozofije našega podjetja. Vendar kljub vsem ukrepom lahko med montažo nastanejo napake ali pa dokupljene komponente oziroma komponente iz lastne proizvodnje vključujejo pomanjkljivosti. Stalno se trudimo zmanjšati možnosti za pojav napak.
Poleg tega se lahko zgodi tudi, da se naprava poškoduje npr. med prevozom, je narobe projektirana ali nameščena, zaradi česar lastnosti proizvoda niso opazne ali pa so opazne samo delno.
Da bi kar hitreje pridobili strokovno pomoč, se obrnite na vaše strokovno podjetje za ogrevalno tehniko, ki je odgovorno za posamezno projektiranje ogrevanja, vgradnjo in nastavitev. Prednost tega je, da je to podjetje zaradi krajevne bližine običajno lahko hitro pri vas, poleg tega pa je z napravo že seznanjeno. Vaše strokovno podjetje za ogrevalno tehniko bo težavo odpravilo samo ali pa se bo po potrebi obrnilo na našega serviserja, ki bo skupaj s strokovnim podjetjem za ogrevalno tehniko težavo dokončno odpravil. Seveda v času garancije za vas pri tem ne bodo nastali nobeni dodatni stroški.
Poleg tega vam močno priporočamo, da ste sami pozorni na to, če in v kolikšni meri se je vaše ogrevalno vedenje od namestitve nove naprave spremenilo. Če kljub nespremenjenim okvirnim pogojem ugotovite visoko porabo energije, se prav tako obrnite na svojega monterja centralne kurjave.